torsdag 9 december 2010

Mera Jul

Ledig idag och inget speciellt inplanerat, riktigt skönt. Åt lunch med yngsta dottern på ett mysigt cafe som serverar riktigt goda och fräscha sallader. Igår överraskade hon mig med ett paket som hon hade köpt till mig i London, en riktigt fin ponscho... hmm undrar om det stavas så haha Passar bra att ha på jobbet,  då vi i butiken ibland har så kallt brrrr.



Har hunnit med att ordna lite mer jul härhemma idag också. Har hängt upp belysning ute,  både på framsidan och på balkongen på övervåningen, hämtat granris och pyntat på framsidan så att där också är inbjudande nu när julen närmar sig. Har även gjort lite nya julplanteringar och satt nya hyacinter då de jag planterat tidigare har hunnit blomma ut.



Köpte även ett par nya jätte gulliga luktpåsar som jag bara var tvungen att köpa med hem, både för att de var så vackra men också för att de luktade så gott.



En har fått flytta in i tvålskålen på lilla toaletten, den andra ligger just nu och väntar på sin plats som jag inte riktigt vet var det är just nu.



En mycket bra dag, känns som jag har hunnit med en hel del av de förberedelser som ska till innan jul.

// Nina ;o)

Inga kommentarer: